Som leder eller coach innen salg jobber du med daglig produksjon som operativ leder og/eller med utvikling av nye og eksisterende selgere. Dette kan blant annet innebære oppstartsmøter, opplæring og oppfølging, coaching, intern rapportering, samt budsjett- og resultatansvar.
Uansett om du er ny innenfor salgsledelse eller har mange års erfaring, vil du få mulighet å utvikle deg gjennom praksis understøttet av vårt interne lederutviklingsprogram. Du vil møte spennende utfordringer og få viktige erfaringer for din fremtidige karriere.
Jobbe i Mogi?
I Mogi vil du møte et sosialt, inkluderende og trygt arbeidsmiljø. Vi er gode på å inspirere, støtte og hjelpe hverandre og du finner alltid en kollega å diskutere salg med. Hver måned holder vi uformelle sosiale arrangementer for alle ansatte og du vil sannsynligvis møte noen fremtidige beste venner blant kollegene dine.
Hvorfor jobbe hos oss?
-
Opplæring og oppfølging
Vi har ulike opplæringsprogrammer for selgere og salgsledere med faglig godt teoretisk innhold og praktisk oppgaveløsning. I tillegg har oppdragsspesifikke opplæringer. -
Kompetanse og utvikling
Vi er opptatt av at du som medarbeider skal ha løpende utvikling og kompetanseheving for å møte morgendagens krav og forventninger samtidig som du føler mestring og progresjon i din karriere. -
Gøy på jobben
Vi har et sosialt, åpent og inkluderende arbeidsmiljø, under og etter arbeidstid. Du er en viktig del av fellesskapet, og vi er flinke på å arrangere sosiale sammenkomster, temafester, reiser og mye mer. -
Gode inntjeningsmuligheter
Vi har meget konkurransedyktige betingelser hvor du som selger har store påvirkningsmuligheter på din egen lønn. I tillegg har vi motiverende konkurranser og premier på individ- og teamnivå.