Godkjent Callcenter
Som jeg tidligere blogget om så ble vi i 2017 et Godkjent Callcenter, en sertifisering som viser på profesjonalitet og seriøsitet. De har nå oppdatert med ny fresh logo!
Godkjenningsordningen er utviklet av interesseorganisasjonene Virke og ANFO og er et kvalitetsstempel for de callcenterne i vår bransje. Det er også en trygghet for kjøpere av Callcenter-tjenester, slik at de kan føle seg sikre på at deres kunder blir ivaretatt på best mulig måte i henhold til lovverk, moral og etikk.
Les gjerne mer om ordningen her: https://www.godkjentcallcenter...
For dere som lurer på hva det betyr?
- Et bevis på virksomhetens seriøsitet og kvalitet
- Øker yrkesstatus og medarbeidernes yrkesstolthet
- Styrker bransjens helhet og renommé
- Viser myndighetene at bransjen selv ønsker å vise seriøsitet og levere kvalitet
- Styrker godkjenningen som et virkemiddel i dialog med myndighetene ved forslag til endringer, som påvirker bransjen
Ønsker du en trygg og seriøs arbeidsplass? Ta kontakt idag.